Saturday, August 22, 2009

Happy Convocation Day...

Salam....
Baru2 ni....Kaklong pergi Johor....
Ziarah kakak Ipar n sempat meraikan Hari Konvokesyen adik Iparku di
UTM....
Alhamdulillah semuanya berjalan lancar....
Tahniah buat Faizal.....
Sempena kejayaannya memperolehi Ijazah Sarjana Muda Kejuruteraan Mekanikal (Industri)...kalau tak silap lah....hehe...

Kaklong, suami, adik dan ibu serta ayah mertua...


Suami dengan jubah konvo adiknya......dulu jubah hitam ukm...ni nak pakai jubah merah utm plak....

Alhamdulillah setelah selasai program di Johor....
adik dan mak serta ayah mertua kaklong berkampung plak di Bangi...
Di rumah kami selama 3 hari....
itulah kali pertama mereka datang kerumah kami...
Pada mulanya...bimbang juga kaklong...
Takut tak dapat melayani mereka sepenuhnya....
maklumlah...tak dapat cuti...sebab ada program yang penting sgt kaklong kena laksanakan di pejabat...
Namun...alhamdulillah...semuanya terkawal...
Terima kasih buat mak ayah yg memahami....
suami yang banyak membantu...

Apapun....yang penting kita kena ikhlas menyayangi keluarga suami....
seperti kita menyayangi keluaga sendiri....;)


Ahlan Wa Sahlan Ya Ramadhan

Salam....
Sempena ketibaan Ramadhan 1430 ni....
Kaklong ucapkan SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK kepada semua umat Islam di seluruh dunia....(padahal siapa kaklong pun diorang tak kenal...hehe...)

Sambutlah Ramadhan
Dengan Jiwa Terbuka
Seperti Ketibaan Orang Yang Kita Cinta
Dengan Ucapan
Ahlan Wa Sahlan
Ramadhan Ya Ramadhan
Hati Gembira
Pintu Terbuka
Rahmat Allah Yang Maha Besar.....

Mudah2an....
Ramadhan kali ni membawa sejuta rahmat buat kita semua....
Amin....
Manfaatkan bulan keberkatan ni untuk menambah amalan kita...
bekalan untuk menemui Ilahi....