Tuesday, August 28, 2012

Aidilfitri 2012

Salam..
 
Alhamdulillah raya tahun ni kami masih meneruskan tradisi berbaju sedondong seperti tahun2 lalu...bukan pe...ikatan kekeluargaan rasa lebih erat lagi bila semua berbaju sedondong...dari opah, atuk...sampailah ke cucu...
 
Raya pertama kaklong kali ni di Manjung...sebab 3 Syawal sampailah hbs cuti perlu ada di Kota Bharu.. So, biarlah gambar saja yg bercerita ye...
 
 Fyqah dan sepupunya...Miqdam sehari sebelum Raya...posing awal sbb Miqdam nk blk beraya ke kg toknya kat Batu Kurau...
 
 Kami di pagi raya...kat perkarangan Masjid Manjung selepas selesai solat raya...
 
 Mak, ayah dan semua adik2 di pagi raya...posing dulu sambil tggu semua kereta yg bersesak kuar dr perkarangan masjid...
 
 Balik dr Masjid, kami semua bersalam sambil bertukar sampul raya...seronok tgk mak ayah ceria tersenyum bahagia di pagi raya...
 
 Fyqah dan Naufal....
 
 Naufal....si kecil yg dah berusia 4 bulan...alhamdulillah Naufal semakin sihat...beratnya pun dh semakin bertambah...8kg dh sekarang...
 
 Sepupu...selalu main dan gaduh2...Fyqah kn minta maaf byk2 ngn Miqdam...sbb selalu sgt buat abg Miqdam nangis...
 
Salam Aidilfitri dri Kami...Keluarga Jaafar dan Fatimah.
 
 


Monday, August 27, 2012

Perkahwinan dan Perayaan 2012

Salam...
 
Dah lama kan kaklong tak publish story baru... Kali ni...nak mengabadikan peristiwa penting dalam keluarga mertua...Perkahwinan adik bongsu di Aidilfitri...
 
Alhamdulillah pada 3 Syawal...adik ipar kaklong..TUAN AHMAD FAIZAL selamat diijab kabulkan bersama pasangannya SUHANA... Tahniah buat kalian berdua...
Adik ipar kaklong tu bertemu jodoh dgn pasangannya yg juga dr Kelantan...jadi majlis kahwin atara rumah lelaki dan perempuan taklah jauh...dekat je... 3 Syawal di rumah perempuan dengan tema warna Gold...dan 5 Syawal di rumah mertua...tema warna merah dan hitam...Mmg vouge kami semua dengan warna merah dan hitam...
 
Buat adik...tahniah ye...Semoga perkahwinan yang dibina dengan rasa cinta, kasih dan sayang akan kekal bersemi dibawah rahmat Ilahi...amin... Selamat menjalani kehidupan berumahtangga...
 
Pelamin indah di rumah su... Kiri kanan tu..ayah dan ma..
 

Kami....kaklong dan kakak2 ipar serta anak sedara...Comel tul Husna ngan gaun merahnya...
 

Pengantin makan malu2...Santapan pengantin istimewa dari Johor dan Pahang....air tangan kakak untuk adik bongsu...
 

Sibuk menanti tetamu...
 

Kami dan pengantin....
 

Pengantin ngn anak sedare yg mmg best dan sporting....org kuat semua ni...
 

Eh...ada lagi pic ni... Tahniah dari kami untuk adik...