Wednesday, May 27, 2009

Kerja dan kerja.....


Salam semua...
Bulan Mei adalah bulan yg sibuk sgt bg kaklong....
Byk aktiviti dan program...
Sebab tulah cuti nak kahwin lewat gak ni...
Walaupun ada yg syorkan kaklong bagi je kat org lain tgs2 tu semua...
tapi...rase mcm tak sampai hati plk nak lambakkan kerja kat org...
Hehe...disebabkan kerje pun byk...
jadi kaklong cuma nak tunjuk gambor jerlah yer...
Tapi...untuk 2 aktiviti je lah....
yg lain tak ambik gambor pun...
ader masa lapang nnt, kaklong masukkan gambr aktiviti cerapan Hilal pada 25 Mei baru2 ni...InsyaAllah ye....

Masa ni...(8-9 Mei) Program Samutan Hari Falak/Astronomi Negeri Melaka..
Kaklong ngan kakitang jabatan pergi sebagai wakil jabatan untuk adakan pameran....

Masa ni plak...bengkel n mesyuarat untuk persiapan Konvesyen KMK peringkat JPM kat PICC, Putrajaya...

Kak Zanah na kak Fara...yg oren tu....kaklong la..

Macam ni carenyer nak bancuh air yer....beratur nak minum...

Hari kedua...kaklong pakai purple plak...kat sblh kaklong tu..Bob yg comel...

Alhamdulillah tadi...27Mei kaklong dan group KMK dah selesai buat presentation...Habis je majlis...kaklong terus balik kampung...

CUTI 2 MINGGU....!!!!

No comments: