Monday, February 27, 2012

Di kala usianya genap 2 tahun...

Salam....


Selamat Hari Lahir Sayang.... Semalam...27 Februari 2012, genap usia Syafiqah 2 tahun... Alhamdulillah pada usia 2 tahun, anak ummi dan abah masih diberikan nikmat yang amat banyak dariNya... Nikmat kasih sayang, keamanan, kesihatan dan sebagainya...


Semoga Fyqah sentiasa sihat dan ceria selalu..


Terima kasih kerana kehadiran Fyqah dalam hidup ummi dan abah sgt menceria dan membahagiakan kami berdua.


Setiap saat, setiap detik.... Ummi dan abah sangat 2 bersyukur dgn khdrn Fyqah...

Senyuman, ketawa dan keletah Fyqah mengisi khdpn ummi dan abah...


Dikala usia Fyqah 2 tahun ni... Fyqah dah pandai cakap...mmg byk cakap... Dah pandai nyanyi...dah hafal lagu2 ABC dan Alif Ba Ta... dan pandai merajuk...pandai tunjuk kasih sayang pada ummi, abah dan baby dalam perut ummi... Jadi kakak yg baik ye sayang....

Fyqah juga byk berdikari...ummi tgk Fyqah selalu nak pakai kasut sendiri, jalan sendiri tanpa dipimpin tangan, turun dan naik kereta sendiri dan makan dah tentu nak suap sendiri juga...


Kadang2...tak dinafikan...ummi dan abah ada juga marah2 Fyqah...cubit Fyqah.... Sian anak ummi kan... Nangis bila kn marah...dan kadang2 rase lucu pun ada...sbb bila kn marah...Fyqah akan ngadu kn cubitlah...kn pukullah... kalau ummi marah...Fyqah lari ngadu kat abah...kalau abah marah...Fyqah ngadu kat ummi... Maaf ye sayang.... Kami marah sbb sayang lah tu.... Fyqah kn dgr cakap ummi dan abah..

Oklah Fyqah sayang....



SELAMAT ULANGTAHUN KELAHIRAN KE-2.


Jaga Peribadi dan Hiasi Diri Dengan Ilmu dan Amal Ilahi.


We Love U...

Ummi dan Abah