Sunday, July 26, 2015

Lawatan Anak-anak Taska AADK - A Kids Centre

Assalamualaikum..

Hari ni nak share cerita lama..biarlah cerita basi pun...yg pntng kaklong nak abadikn cerita ni sebab ini lah kali pertama anak-anak kaklong Syafiqah dan Naufal menyertai lawatan tanpa diiringi ummi dan abah..

Anak-anak kat depan taska..baru nak bersiap. Kakak ponteng sekolah tadika semata-mata nak ikut lawatan taska...huhu...sorry cikgu.

Abang Ngah Naufal dengan kawan taskanya...abgngah taknak pakai seluar taska...pendek katanya...tak handsome...

Peace...


Sebelum bergerak..pakat berkumpul depan taska...pakai kasut..tag nama dan sebagaiany...ini je pn pic yang byk....sebab parent ada lagi...

Sebelum naik bas..


Gambar sekitar lawatan...alhamdulillah suka anak2 dapat kuar berjalan...yang penting diorang dapat pengalaman naik bas dan berjalan dengan kawan-kawan tanpa ibu bapa...

Walaupun pada mulanya bimbang macam-macam...iyelah keselamatan diorang kata sana dan sebagainya kan...tambah-tambah si Naufal. 
Namun alhamdulillah semuanya berjalan dengan baik dan Naufal sampai sekarang dukl sebut2 naik bas AADK dengan kawan2.





No comments: