Friday, October 16, 2009

Tahniah 10 / 10 / 2009....

Salam....

Baru2 ni...kaklong hadiri dua majlis yg sgt bermakna...
Pada hari yg sama...dan waktu juga hampir sama...
pada 10.10.2009.....

Majlis Pertama...
Tahniah buat adik kaklong.....
Ahmad Zahid bin Jaafar...
yg telah pun menerima
DIPLOMA KEJURUTERAAN DAN TEKNOLOGI dlm REKABENTUK KAPAL...dri UniKL...MIMET....

Oleh kerana ada program pntg yg serentak mak dan ayah perlu hadiri...
jadi kaklong dan suami hadir kat PICC sbg wakil....
melihat adikku menerima diplomanya...
Tahniah yer....alhamdulillah skrg beliau sdg menyambung pengajian Ijazahnya dlm bidang yg sama...
Inilah gerangannyer....adik kaklong yg banyk benor kerenahnya....hehe...

Majlis Kedua...
Pertunangan sepupu kaklong.....
kami pggl angah je...nama penuh die...kn tny kat cikPenna....
takpun pi jgk blog die jer....
gambar2 pertunangan kaklong tak smpt pun nak ambik...
lth berjalan kat PICC...trs pgi Saujan Impian...join rombongan meminang....
Tahniah buat Su dan Angah....
Tak perlu tggu lame utk wak Majlis Pernikahan yer....;)

Inilah geranganye...tuan punya diri yg bertunang...
gambar ni diambil pada hari raya keempat kot....kat umah opah kami...
mana satu orgnyer.....tntulah yg dok asyik mengipas ayam ....

Mudah2 an...kedua-dua insan ni....Zahid dan angah hargai apa yg telah diperolehi dan berusaha lbh lagi untuk dapatkan yg lbh....ops...angah bkn dpt lbh tau...sorg cukup...cuma berusaha lebih lagi untuk dapat duit lbh nak kahwin...All the best to both of U....






No comments: