Friday, November 27, 2009

My Pregnancy...

Salam...

Kaklong sekarang ada kat kampung di Manjung...
Pulang menyambut Aidiladha bersama keluarga...
Seronok sgt...
Kami buat lemang...dan bakar sate pada hari raya kedua....
Nnt kaklong buat n3 ttg aktiviti membakar lemang dan buat sate...

Kandungan kaklong sekarang ni....dah hampir 7 bulan....
Sekarang ni dan 26 ++ minggu...
Masa diperingkat awal kehamilan, kaklong tak lah alami alahan yg teruk...mabuk2 pun tak sgt...
Bersyukur sgt....Malah kaklong boleh pegi kerje mcm biase tanpa ada ambil MC...

Tapi...ujian Allah ttp ader....
Sejak kblkgn ni....kaklong sakit2 paha....kalau duduk lama kt bwh....nak bgn berjalan tu...sakit sgt....Tak tau lah knp...nak kn pegi check juga ni....
Jalan pun dah semacam...huhu..Mudah2an...tak lama lah kaklong alami gejala ni...
Ini adalah kandungan sulung Kaklong....cucu kedua buat mak ayah Kaklong di Manjung..
Alhamdulillah rezeki Kaklong dan suami untuk dapat cahaya mata diberikan Allah dlm tempoh yg singkat selepas perkahwinan kami pada bulan Mei 2009....

Doakan kesihatan kaklong dan baby....

No comments: