Saturday, November 28, 2009

Lemang Aidiladha...

Salam....

Seperti dijanjikan.....kaklong buat n3 ttg aktiviti bakar lemang kat umah baru2 ni...
Siape kata kat kawasan perumahan susah nak wat aktiviti mcm kat kampung....
Keluarga kami dah buktikan....kami bakar lemang kat umah...
Tapi jgn dibuat kalau duk area perumahan yg ada penguatkuasa...hehe...
kn saman nnt;)

Tak pyh cerita banyak....tgklah gambar2 ni ye....
Masa ni....semua ada...adik2 kaklong pulang berhari raya....termasuk adik ipar dan anak sedare yg kecil lagi...baru 4 bulan....

Suami tersayang duk masukkan beras pulut dalam buluh lemang....mcm teror je bang....;)

Ayah dah lemang2nyer.....memang best lemang ayah.....

Adik2 dgn lemang yg baru separuh masak.....;)

Sekian dulu laporan utk xtxt bakar lemang....gambar byk lagi...tapi saiz besor benor nak upload...lambat nak nunggu....awak nak bersiap...
Nak balik ke Bangi dah...huhu....
Esok kerje.....

Selamat Bermesra bersama Keluarga.....

No comments: