Tuesday, May 22, 2012

Naufal dan Fyqah...

Salam
 Naufal Syakeer dan 47 hari...bermakna kaklong pun dah melepasi tempoh berpantang...
Dalam usianya 1bulan...Naufal dan pandai bagi respon bila diajak bercakap...Masa pegi chekcup sebulan baru2 ni...berat Naufal dah 4.8kg..kakak Fyqah dulu 4.6kg saja masa seusia Naufal...nmpak gaya Naufal pun ada potensi jadi chubby cam kakak die dulu juga...
Bila tgk pic Fyqah dulu..mmg muka dua beradik ni ada iras...
Jomlah kita layan pic dua berdik ni..

Atas tu pic Fyqah dan bawahnya pic Naufal..masa ni Fyqah umur sebulan..lbh kurang sebaya dengan Naufal sekarang...ada iras tak?
Kakak Fyqah dan adik Naufal...suka sangat die angkat adik die...kalau adik nangis...cepat je die nk angkat...
Adik Naufal mkn semangat..kakak Fyqah plak dah semakin susut..kuat main dan mkn lasak...kadang2 sikap Fyqah betul2 menguji kesabaran ummi dan abah... aduhai budak cerdik...
Kakak baca buku sambil tlg ummi jaga adik tidur..time baik dan bertenang mcm ni lah masa ummi untuk masak dan buat kerja rumah apa yg patut.

Hye...saya Naufal Syakeer... saya sekarang kat umah baru...ummi dan abah dh dpt kunci umah...tp kami tak pindah sini lagi...sebab kami nak duduk umah kat bangi dulu...

Inilah rumahnya...sesape nak sewa bolehlah bgtau kat abah ngan ummi...lokasinya kat Taman Dataran Abadi, Salak Tinggi, Sepang.. InsyaAllah lps siap pasang grill, tinted cermin, lampu, kipas dan wat kabinet kat sinki sikit...kami akan iklankan untuk cari penyewa... (Kereta tu bukan untuk disewakan sekali ye;))







No comments: