Tuesday, January 29, 2013

Berseronok di Wai Wai Park, Jusco Manjung

Salam..

Anak-anak memang suka bermain...pada mereka tiada lain yg lbh menyeronokkan selain daripada bermain...lebih seronok lagi kalau dpt bermain kat tmpt yg tersedia dgn plbgai mainan yang bewarna warni...
Kali ni just nk sharing..moment-moment indah anakanda Syafiqah dan Naufal bermain dengn sepupunya Miqdam kat Playground dalam Jusco, Manjung.

Taklah luas sangat...tp oklah untuk budak umur mcm Fyqah n Miqdam bermain..

Ada bnyk lego...suke bebudak ni...

Ni duk main nee noo nee noo atas keta polis.


Lama dieorang main dalam ni...Fyqah berbaju biru...Miqdam baju merah..


Lompatlah nak...

Riang gembira wajah Fyqah...




 Dah letih main...duduk diam2 main block plak...

Naufal pun tak berkecuali...sampai muncung mulut tu...
Miqdam pun sama...asyik main sampai muncung mulut...

Ginilah lbh kurang tempat tu...
 
 Bukan free ye....kn bayor...tp oklah...30 minit pun dh puas deme main...

Yang pntg diorang happy...ummi dan abah pun happy...


1 comment:

Qaseh ElyaNas said...

izan.. aritu vee bw elaine gak kat OU..aduhaiii.. baru nak bg main, abes menangis sekuat hati.. takut plak huhuhu sudahnya vee yg main hehehehe elaine nie jiwa lembut sket.. xleh nmpak budak2 lasak.. takut..