Sunday, July 11, 2010

Family Day ILIM 2010

Salam

Pada 10-11 Julai 2010, kaklong, suami dan anak menyertai Hari Keluarga anjurantempat kerja Kaklong...'
Hari Keluarga tersebut diadakan di KM Chalet, Linggi Melaka..
Chaletnya biase2 je...tp tempat dan kedudukannya yg menarik...
Terletak dalam kawasan kampung dan berdekatan dengan laut...
Sepanjang 2 hari 1 mlm tu...aktivitinya sgt padat...
Kami sampai kat Linggi dapa hari Sabtu jam 2ptg...
Lps Check In Chalet, km mkn, rehat, solat patu turun utk aktiviti pertama pada jam 3ptg....

Pada sebelah mlmnya...
Ada BBQ, penyampaian hadiah dan majlis perasmian oleh pengarah...

Keesokan harinya, pada hari Ahad...
Jam 8.00pg...kami dah turun ke laut beraktiviti lagi...
Join gaklah mcm permainan....
Suami kaklong join acara Musical Chair, Terompah Gergasi, Tarik Tali dan Bola Sepak Pantai...
Kaklong main ngn Syafiqah je....
Sebelum balik ada acara penyampaian hadiah lagi...n ada acara cabutan bertuah....
Hadiah mmg banyak...
Untuk kami sekeluarga dapat Comforter, Cadar, Dapur Gas (Hehe...nth bila nak guna), hamper makanan.....

Ok..layanlah gambar yg tak seberapa ni....nk lbh byk lagi...tgk sini ye..

Rase nak join min mcm2...tp ummi ngn abah tak bagi lagi...

Acara Rebut kerusi...

Ummi...gayatlah....

Abg...tarik kuat2...

Acara pertandingan membina Istana pasir...

Sukenya anak ummi dpt pijak pasir...


Pinjam Istana Pasir yang dibina Keluarga KakAisyah..dapat Naib Johan...

Kaklong dan KakSiqin serta anaknya Baihaqi......

4 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

meriahnye kak long punye family day...seronok tgk...adiah pun dpt byk gak...leh tahan tuh...mmg syok..... lieya kalo gi family day ni kalo ade sukaneka mmg pakse anak2 masuk....kumpul adiah hahaahahah...

geram betul tgk baby syafiqah..semangat badan die...sedap di gomol tu heheheeheh

kite tukar link yeak...

umie said...

amboi...chubby nyer anak awak..comel...

Kaklong @ Izan said...

Lieya~ yg bestnya...semua yg join family day dpt hadiah...kira takde yg blk tgn kosong...

Hmm...anak sape yg ramai yg suka join aktiviti plg byk kumpul hadiah...

Syafiqah ni blh jd bantal peluk tgh mlm...hehe...

Kaklong @ Izan said...

Ummi~alhamdulillah die sihat..tu pun tak mkn pe lagi...hya minum susuibu jer...
Harap die tak chubby sampai besorlah...hehe...