Wednesday, September 22, 2010

Foto Syawal

Salam
N3 ni kaklong cuma nk abadikan beberapa keping gambar aktiviti sepanjang syawal 1431...
Terlalu byk gmbr....
Kaklong hnya select 2 ke 3 je keping bagi setiap hari..
Ok..
Bersama ahli keluarga sebelah suami di Kelantan pada 1 Syawal 1431
Salam Adilfitri dari Kami sekeluarga.....
Bersama keluarga sebelah kaklong di Perak
Anak2 Dara dan Mak2 Dara di Manjung....
Kenangan....kunjungan bermakna di sekolah lama di bagan datoh...bertemu Ust Hamudah HJ. Ghazali dan suaminya Us. Hashim bin Anang selaku pengetua dan mantan pengetua sekolah kaklong dan adik kaklong....hubungan yang erat membuatkan kami sentiasa menghargai dan mengingati mereka dan semua guru-guru di Sek. Men. Irshadiah, Bagan Datoh....


Suasana di sekitar tempat kaklong dan keluarga berkelah......


Seronoknya Syafiqah bila dpt main air...tak sejuk ke sayang....


Abah, Ummi dan Syafiqah....pegang sekejap je...si Syafiqah dah tak nak...die nk juga jejak air...


Kunjungan saudara mara ke rumah keluarga kaklong di Manjung....


Makan puas2...hirup sup tu sampai licin...


Syafiqah dalam Masjid an-Nur, Universiti Teknologi Petronas....singgah solat selepas makan kat luar ngn semua ahli keluarga...


Kami semua.....


Kami lagi.....

Dan kami lagi....semuanya di sekitar Masjid an-Nur...Sri Iskandar...

Sekian...dari kaklong....

Sekarang ni busy sgt.....kat Office byk kerje...balik rumah pun mcm2 yg perlu dibuat...tak smpt nak update cerita baru....

Apapun...kaklong dan keluarga sihat....

Syafiqah pun masih kekal BF secara ekslusif...tanpa susu formula lagi....walaupun BM makiin berkurangan, namun alhamdulillah msh cukup untuk Syafiqah... Tambahan die pun dh mula makan bubur nasi...so, tak byklah susu yang diminum....

No comments: