Monday, September 27, 2010

Lambaian Pertama....

Salam....
Melihat perkembangan anak di depan mata sangat menyeronokkan....

lebih2 lagi baby yang sedang membesar...

Rasanya semua ibu bapa bersetuju dgn apa yg kaklong katakan ni kan....

Mengenai Syafiqah....

Semalam...27 September genaplah umurnya 7 tahun....

Dan pagi tadi...sebelum menaiki kereta..

Syafiqah mengangkat tangan memberi lambaian pertama untuk abahnya yg berada di balkoni rumah...

So sweet....cuma tak keluar lah 'bye...bye' dr mulutnya....

Adil lah kan...kaklong sebut 'bye...bye'...Syafiqah lambai2....

Comel je tengok tangan dan jari kecil Syafiqah melambai....Anugerah yang tak ternilai...

Dan sekali lagi...selepas menghantar Syafiqah kat umah kak Ana (BS)...

Syafiqah melambai pada kaklong dalam kereta....

Huhu...rindu anak ummi....

Ps: Ni n3 tertangguh..kaklong sgt sibuk......langsung tak smpt mengupdate blog...sory yer...

No comments: