Wednesday, October 19, 2011

Tinggal kami berdua

Salam.


Sejak semalam...kaklong hanya tggl berdua dengan Syafiqah...

Kalau sblm ni...kbtln keluarga kaklong dari perak datang bila suami kn outstation ke PD..


Kali ni...kami ditinggalkan tidak berteman....

Huhu...rindu la plak....

Mujur ada sikecil...ada gak kwn layan bersembang...


Syafiqah sekarang dah byk mulut...suka sgt bercakap dan tanya itu ini bila nmpak sesuatu....

Kereta...lori...bas...van...semua die nak tunjuk bila kuar berjalan....

Bila nmpak kenderaan yg die tak knl...die akan tanya..."ummi...tu..tu?" sambil duk menunjuk...

Sekarang die dh knl jengkaut (gitu ke ejanyer?..hihi)...kalau ikut bunyi Syafiqah...jeng aaut...


lagi satu....Syafiqah sekarang...suka sgtlah merajuk....tapi stail die lain sikit...

Suka baring dan gulingkan badan...bila ditegur...die guling sekali lagi...tegur lagi...die guling lagi...

Mimik muka jgn cakap lah...serius dan skima je....

Dah pandai sekarang ni ajak kita kuar jalan g taman....

Dah boring dlm umah..mula lah tarikh jari kita sambil ajak..."jom...jom alan aman..."


Terhibur dgn gelagat die....dari kecil dan sekarang dah pun 1 tahun 8 bulan usianya..




Tengku Nurain Syafiqah....Permata Ummi dan Abah....
Jadi anak yang baik ye sayang....
Moga Syafiqah sihat dan ceria selalu....


1 comment:

Nasrullah Jaafar said...

Rindu sgt syafiqah!!!
bila nk jumpa ni..hurm2 (^_^)