Wednesday, August 4, 2010

Membesar dgn jayanya....

Salam...
Tadi dh citer...
Now...kaklong cuma nk post ttg graf perekembangan Syafiqah...

Permata Hati Abah dan Ummi


Perkara yang kaklong bimbang sgt2...takut die obessssssssssssssssssssssiti...
Lagipun syafiqah blm mkn pape...
sejak lahir sehinggalah sekarang...
hanya susuibu yg membantu pembesarannya...





Tp, alhamdulillah...pembesarannya semakin stabil...

4 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

tu la kan kak long kan...kalo bagi anak susu badan, mmg cnatik jek anak membesar...sedap jek tgk badan die....kak long teruskan tau...lieya sokong betul BF nie...dulu lieya tak kesempatan nak BF mia mija lame sikit sebab diatas sebab2 yg takdpt dielakkan huhuhu....kalo preggy kali ni mmg nekad nak BF betul2 heheehh

Kaklong @ Izan said...

InsyaAllah lieya...selagi ada Breastmilk...selagi tu lah kaklong akan BF syafiqah sepenuhnya....kdg2 bmbg gak...kot BM tak ckp..tp alhamdulillah setakat ni mash ckp utk syafiqah...die pun dh tak lm lgi dh nk 6bln...

CuTeMiUt78 said...

oh.. sama je ngan mirul.. graf nya tak pernah menurun.. semakin menaik ada la

Kaklong @ Izan said...

CT78:Harapnya syafiqah mkn maintain lah...ms kecik2 ni comellah kalau kategori tembam2 ni...dh besor kn diet gak...bior seimbang...hehe...