Thursday, December 30, 2010

Seleranya tengok lauk tengahri ni.....

Salam....

Hari ni cuti kan...Terima kasih pemain bola sepak Malaysia coz sbb usaha diorang kita dapat cuti umum hari ni...
Tapi, kaklong ttp pegi office pagi tadi...selesaikan kerja yg masih belum selesai...
Kaklong bawa Syafiqah pegi office...temankan ummi ye sayang...abah kita tggl kat umah jap...sorry abg ye....


Ummi...ucuk...huhu...


Alhamdulillah jam 12.oo kerja dah selesai dan suami kaklong dtg ambil semula kat office...dekat je pun..hehe...kaklong ajak pegi beli lauk...tp suami cakap, balik dulu lah...st gi die kuar beli...
Tetapi..........hehe...layan gambar si kecil ni dulu ye...

Fykah ngantuk ye....jon pegi office jap ye...


Okey...fykah ikut ummi...tak blh bw ke toys ni semua...

Rupa-rupanya lauk tengahri dah disediakan...selama berkahwin sejak 31 Mei 2009...inilah pertama kali suami masak...menyediakan hidangan tengahri...amat enak dan menyelarakn...
Terima kasih bang...sangat kenyang....


Ayam goreng Kasih Sayang nama ku beri...

Ikan masak Piala AFF 2010...haha...jgn marah ye...

Alhamdulillah kami semua dah kenyang...nak rehat2 jap...pastu ptg ni ada program di Shah Alam...nnt kaklong citer ye..

SELAMAT BERISTEREHAT BERSAMA KELUARGA



No comments: