Thursday, November 24, 2011

Rakaman Adik-adikku Musim ke-3 dah mula...Jom tengok!!

Salam..

Ibu bapa semua... Rakaman adik-adikku musim ke-3 dah mula... Jadi, jomlah semua bawa anak2 untuk saksikan siri rakaman rancangan adik-adikku seperti yang telah dijadualkan. Tempatnya kat ILIM, Sg. Merab. Bangi... Dkt je ngn Putrajaya kalau ikut Presint 14 tu...

Peluang cuti sekolah ni, blhlah bawa anak2 kenal ngn bakat2 kanak2 ni...
calon2 adik-adikku musim ke-3 ni duk menginap kat ILIM... So setiap hari nmpaklah diorang ni berjalan...berlatih...mmg hebat bakat cilik diorang ni...

kalau nak kenal dgn semua calon-calon adik-adikku musim ke-3 ni...cuba klik sini ye...



No comments: