Friday, November 25, 2011

Salam...


N3 tertunggak untuk dikongsi bersama...maaf ye..kali ni biarlah gambar bercerita....


Kaklong dan suami bawa Fyqah jln2 tgk haiwan baru2 ni...kami pegi Zoo Negara... Pendapat kaklong ttg Zoo Negara ni...ok... cuma lbh baik lagi kalau kebersihannya lebih dijaga rapi... Haiwan pun mgkn blh diperbanyakkan lagi... Landskap pun mngkin boleh ditambah baik lagi keindahannya...




Suke sangat Fyqah bila dah sampai kat Zoo Negara...terjerit2 die..




"Apa ummi?" semua die tanya...asyik die tgk binatang tu...bgs juga...sampai sekarang die knl ngn zirafah, gajah dan beberapa haiwan lain...



Kesayangan hamba....buah hati pengarang jantung...


Bila tgk burung ni..Fyqah kata ayam...jenuh nak fahamkan die...tu bukan ayam...die nk juga sebut ayam...siap buat bunyi kokok lagi



Fyqah yg ebok....



Singa yang mengujakan Fyqah...sebab mengaum dgn kuat...



Tak nak die jalan tempat lain dah...jenuh pujuk...



BIla tgk orang lain didokong mcm ni...die pun sama minta abah die angkat cam ni...tp kejap je....pastu minta diturunkan semula...mcm gayatnya je die...



"Eeeee antu..." Itu yg Fyqah panggil beruk ngn spesis ape ni...



Berjalan sendiri...tak mahu dipimpin....apa lagi didukung....kadang2 kaklong biorkan aje die...masuk kumpulan orang ramai...tp masih diperhatikan lah... Fyqah mudah sgt tegur orang lain...



Tak letih ke sayang...kaki ummi dah lenguh pusing zoo yg luas ni...






Hanya suami yg berani...kaklong dan Fyqah cuit hujung jari je...geli geleman lah...



Boleh mimpi ular pas ni...



Dah nak balik...bawa balik cat ni dah lah...



Good Bye Zoo Negara....best...juga memenatkan... Bgs untuk membantu pembelajaran anak kecil...pasni kita cari tempat lain plak ye Fyqah...



Itulah serba sedikit...jalan2 kami bertiga di Zoo Negara...mmg memenatkan...maklumlah cuaca panas...dengan kerenah Fyqah yang ligat berjalan tak takut orang lagi...




Apapun...mmg best bila hujung minggu dapat bercuti dan kuar bersia-siar ngn anak... Meluangkan masa bersama keluarga...


1 comment:

Nasrullah Jaafar said...

huaaa...
bestnye gi jejalan zoo negara...
(^_^)