Monday, May 10, 2010

Buletin...

Salam...

Tgh duk buat kerja...sibuk2 tgk modul n search penceramah tadi, staff kaklong masuk n edar Buletin yg dh terbit....


Kaklong ada buat rencana dalam buletin keluaran kali ni...bukan kali ni je...sblm ni pun, itulah tugasan yg sokmo diberikan oleh pengarah...selak2...ok lah....dah kuar...

Pastu selak belakang plak..nak tgk berita ttg staff yg dah kuar n staff baru lapor diri...ok...
pastu jenguk bawah tgk nama anak staff yg baru lahir...ada laaa nama anak kaklong...
tapi...aik...diorang silap ni...

Dalam kotak bewarna pink...baris no.2...

Tertulis disitu...TUAN AISYAH SYAFIQAH BINTI TUAN SHAHIMI....
bukan TENGKU NURAIN SYAFIQAH BINTI TUAN MOHD SHAHIMI...
Sapelah agaknya yg main taram tak tanya kaklong dulu...yang lain tak kisah sgt kalau silap..tapi NURAIN dah bertukar jadi AISYAH....

Apapun....tahniah buat sidang redaksi ILIM...termasuk utk kaklong gak...hehe..walaupun kaklong hnya smpt hadir meeting sekali je...pastu...cuti bersalin...masuk kerja...buletin dah pun kuar...so...kn fkr rencana untuk next buletin plak...

Pengarah n Timbalan Pengarah masa Perhimpunan Mingguan...

2 comments:

Nash said...

Aiseh...
lari jauh gak tu nama syafiqah...
adeyh...
bleh lak maen tarama nama..
denda je sape yg wat tu..hehe (^_^)

Kaklong @ Izan said...

Haha..
Abg Mie plak buat lawak nak saman bila die tgk nama anak die salah...