Wednesday, May 26, 2010

Saat Usianya 3bulan....

Salam...

Alhamdulillah pada 27 Mei 2010, Usia Syafiqah dah pun 3 bulan...
Bermakna dah 3 bulan jugaklah kaklong bergelar seorang ibu...
dan sudah 3 bulan juga kaklong BF Syafiqah sepenuhnya...
Perkembangannya juga positif...


Antara yang dapat kalong n suami perhatikan....
  • Makin kuat bersuara dan suka sgt ajak org berbual...
  • Tidur mlm lebih lama dan teratur...
  • Suka senyum bila diagah...
  • Kuat memegang...seperti kain dan baju atau apa saja yg boleh digengam..
  • Kuat menendang...
Kelahiran seorang anak akan mendidik jiwa manusia yang bergelar ibu bapa untuk lebih prihatin, penyayang, penyabar dan banyak sifat2 mahmudah yang lain...jadi hargailah ia...

3 comments:

Nash said...

Cute nye la syafiqah ni...
mcm mak dia...
hehe...

Alhamdulillah.Semoga pembesaran syafiqah sentiasa dibaah rahmat Allah SWT. (^_^)

SaFwaN said...

Woah.....chomelllnye~

☆ lieya latif ☆ said...

alahai comelnye.....pipi tu buat lieya geram tu..rase nak geget2 jek heheheeheh

seronok tgk perkembangan anak2 kan....