Sunday, January 4, 2009

Adik2ku dah masuk sekolah....

Hari ni tugas aku kat ofis byk sikit...
duk kalut sipakan modul...bos bagi kerja2 pntdbiran utk aku handle...
ponat gak..tambah2 bila tiba time kursus...byk bende nak kena seatle...
bila dah selesai n peserta puas hati..rasa best sgt...
Byk ilmu baru yg dpt aku pelajari....
Alhamdulillah...beruntung aku menerima tawaran kerja ni....
best...happy...semuanya la....

Adik2 ku dah masuk sekolah masing2...yang belajar kat UTP dah balik UTP...yg bljr kat UniKL...duk umah jer....berkepit bawah ketiak mak ayah lagi.... ;)
yg kat Politeknik...belum lagi...10hb baru buka...tapi nak g awal gak katanya....nak balik buli budak2 baru...:)
Adik aku yang betul2 bersekolah...hanya tggl 3 org je lagi....
sorang kat SEk.MeN Teknik n 2 orang lagi kat Maahad....

Buat adik bongsuku.....selamat mendaftar di sekolah baru pada 10Januari2009 nnt...
Baru2 ni die dapat 3A dalam UPSR...
Adik aku ni manja le sesangat ngan abg n kakak2 die...
Dah masuk asrama ni knlah belajar berdikari...
Apapun...asrama die dkt jer ngn umah adik aku....sonang nak pegi lawat...

Belajar rjn2 tau....Semoga berjaya memantapkan sahsiah diri dan meningkatkan kecemerlangan diri...


No comments: