Tuesday, January 19, 2010

Disertasi yang tak sudah....

Salam...

Malam tadi kaklong tidur lewat juga....Semuanya gara-gara nak menyiapkan editing disertasi kaklong yang perlu disiapkan sebelum pagi ni...20hb Januari2010, sebab diberitahu oleh staff PPS-FPI, kena hantar sebelum 21hb Jan...kalau tak hantar...kn bayar yuran pendaftaran untuk semester ni...(kaklong xnak bayar...hehe)

So, bertungkus lumuslah duk edit...


Sampaikan dapur tak berasap...(Huhu...maaf ye bang...mkn nasi bungkus je...)
Cik abang yng kesian kat kaklong pun sangguplah tggu sampai lewat mlm....
Temankan kaklong buat kerje...(Terima kasih abg...huhu...terharu ni...)
Dalam badan duk sakit2....maklumlah...bila berbadan dua ni...taklah secergas masa dolu2...
Kepala pun cepat pusing....mcm2lah rasa yg tdk selesa....
Dipendekkan cerita....
Bertungkus lumuslah kaklong nak menyiapkan disertasi kaklong ni...
Edit sana....btlkan sini...transiletrasi btlkan...mcm2 lah....


Page depan je dah conteng mcm2...blm dlm lagi...

Bila pagi ni...kaklong pun call PPS-UKM...
Tanya btl2 tarikh akhir hantar disertasi kalau tak nak bayar yuran untuk semester ni...
Jeng...jeng....tarikhnya....27 hb Januari 2010....bukan 21 hb...
Huhu...so, kaklong masih ada masa seminggu lagi...

Alhamdulillah...lega sikit rasenye...
Hanya kerana kesilapan maklumat, kaklong dah susahkan badan...susahkan suami...
dan lagi....tak pegi Bengkel Penyediaan Buku Asas Bahasa Dakwah pagi ni...
So, peringatan buat kaklong juga...
Lain kali, dapatkan maklumat daripada sumber yg btl....
Bukan hanya dgr2 ckp org jer....(tp yg bgtau pun org yg duk keje kat tmpt tu gak)

Sekarang...
dengan tenangnya kaklong nak teruskan misi menyemak disertasi ni....
Pastikan sempurna dan tidak ada kesilapan sebelum dibuat salinan dan hantar ke PPS untuk dapatkan tarikh Viva....

No comments: