Monday, January 11, 2010

Ujian Seorang Ibu...

Salam...

Tajuk kan main lagi...

Yang sebenarnya kaklong cuma nak bagitau...
Sejak kebelakangan ni...kaklong alami sakit belakang yg agak menguji kesabaran..
Agaknya badan pun dah semakin berat...baby pun dh semakin besar...

Gambaran pelukis keadaan baby ketika minggu 33...link sini

Paling derita kalau kena duk lama dalam keta bila nak pegi memana...
Bila berjalan lama...Aduhlah....
Time kerja...bila sakit, blh smpai rasa pening dan tak selesa sgt2...

Apapn, alhamdulillah kaklong dan baby sihat...
Cuma rasa tak selesa pada badan tu dah mmg lumrah bagi ibu mengandung lah kan....
Nasib ada tempat nak mengadu (hehe..terima kasih abang...)

Ni hanya sebahagian, mungkin juga tak smpai sebahagian pun...
sekelumit je kot, ujian yg perlu dilalui seorang ibu untuk melahirkan zuriatnya...
Macammn lah anak2 kat luar tu boleh lupa jasa ibunya...derhaka dan tak hormat mereka...
sedang seorang ibu sanggup harungi apa jua demi melahir dan membesarkannya...

Sekadar Gambar Hiasan....

Rindu plak kat mak...huhu...

No comments: