Wednesday, January 20, 2010

Jumpa kenalan lama....

Salam....

Kebelakangan ni....kaklong dapat jumpa ramai kawan2 lama..
Sejak sekolah, kolej dan universiti...
Masing2 dah ada khdpn sndiri...
tak kurang juga yg dah banyak berubah

Teknologi dihujung jari skrg ni...
hanya klik dan surf.....
macam2 kita boleh cari...

Ramai kwn2 kaklong yg dah lama lost contact...
dapat dihubungi kembali...
antara rakan2 masa kat Sekolah Menengah dulu.....


Ina dan Khalil...kedua-duanya classmate time sekolah dulu...sekarang takde kat Malaysia...

Bestfriend masa kat sekolah dulu...terpisah sejak Tingkatan3 lagi...langsung tak dpt jejak...tup..tup...bila jumpa di alam maya...dah ada anak pun...hebat di mahkamah ni...;)

Rohana...pggl achik...pun dh lain..blm kahwin lagi...tu ngn ank org lain...;)

Elisa Zaheeda...banyak citer die ni dulu2...hehe..tapi sekarang dah lain sgt dgn dua org anak...


Ateh...die ni dulu ketua nasyid masa kat sekolah....sekarang anak dah dua..

Adiek...namanya Hida....

Selain diorang ni...ramai lagi...tapi terlalu bayak kalau nak diupload...
Blm lagi kwn2 kat Kolej n Universiti...(maaf ye yg tertinggal...)

Mudah-mudahan ukhwah yang kembali bertaut akan kekal selamanya...
Seronok dapat hubungi kembali rakan2 lama...
Harap kita dapat jumpa suatu masa nnt..InsyaAllah...


No comments: