Saturday, April 21, 2012

Naufal dan EBM pada hari ke-15

Salam...

Alhamdulillah...hari ni adalah hari ke15 kaklong berpantang... secara tak langsung, usia Naufal pun dah 15 hari.
Hari ni juga pertama kali kaklong keluar shoping...hehe...perkara yang jadi rutin saban minggu...bila tak dpt mengabihkan duit...gatal je tangan ni...

Sebenarnya kaklong kuar pg Klinik Gigi...g tampal gigi...drpd menanggung sakit, lbh baik beranikan diri g tampal gak...
Dah sambil2 kuar tu...ajaklah suami pg shoping barang sikit..padahal takde apa sgt pun nak dibeli...saja gatal tgn nak sain kad kredit...

Naufal, kaklong tgglkan kat umah ngn mak..bawa Syafiqah je.. Alhamdulillah Naufal tak byk ragam.. Dan bila die nak susu...mak bagi susuibu yg kaklong tgglkan..sng hati bila mak bagitau Naufal minum susu EBM sampai hbs, pastu die sambung tdr semula...Bagus Naufal...

InsyaAllah...kaklong akan usahakan untuk pastikan Naufal juga dapat khasiat susuibu sepenuhnya..

No comments: