Tuesday, April 3, 2012

EDD : 1 day to go....

Salam...
Hari ni...4.4.2012 kan....kaklong masih kat office...baru je selesai berbengkel..
Alhamdulillah program yang dirancang berjalan lancar...lps ni tggl nk siapkan dokumentasi hasil dr bengkel tersebut lah...

Esok...5.4.2012 adalah tarikh EDD kaklong melahirkan my 2nd baby ni. Setakat hari ni blm ada sebarang tanda lagi... Cuma sesekali rasa tegang dan perut mengeras tu ada lah... Tp sekejap2 je dtg...tak taulah kaklong tu kontraksi atau apa...sbb bila jadi gitu, terase sgt gerakan baby...
Tambahan plak...hari ni naik turun tangga ke tingkat 3 tadi...lif out of service kat bilik bengkel tadi.. So, blh tahan tercungap gak lah kaklong menapak naik tangga.

Semalam...3.4.2012 kaklong check up untuk 39minggu kat klinik spt rutin biasa... Alhamdulillah semuanya terkawal... Berat baby dalam 3.00kg...air ketuban ok...tak berkurangan...Urine kaklong ok... HB darah 12.6... Berat kaklong 75kg (haha...jenuh berdiatlah pas ni).. Harap semuanya ok sehingga tiba saat melahirkan nnt.. Kata Dr. Raffa Bazuli yg check tu, kalau masih tak bersalin...datang semula ke klinik pada 9.4.2012 nnt...

Ok...nak siapkan sikit lagi kerje... Pas ni nak bercuti panjang...bestnyer....berjimba-jimba dgn 2 orang anak..

No comments: